Fuck you, fuck you very, very much.

Såg honom online i natt. Skickade ett mejl och frågade hur saker egentligen ligger till, om jag ska tolka hans tystnad de tre senaste dagarna som att han ändrat sig angående mig/oss eller om han bara haft fullt upp. Inget svar trots att jag ser att han läst mejlet. Och här satt vi i nästan 12 timmar i måndags och pratade om våra värderingar i livet och om vikten att vara tydlig och rak samt att ingen av oss orkar med fler komplicerade människor. Vad fan är då detta?!

Sluta spela dina spel med mig, din jävla apa! Jag har haft lättare att förstå de utvecklingsstörda jag jobbar med än att förstå dig. De kan i alla fall visa med kroppsspråk vad fan de vill. Du bara blir tyst utan någon som helst förklaring trots att det var DU som tog alla initiativ till att kramas och kyssas i måndags. Och det var du som följde mig till tåget och frågade ”om vi vill ses igen” och höll om mig precis som om vi vore ett par. Du pussade mig i pannan, som om jag faktiskt betydde något för dig.
När jag skrev i tisdags och frågade om du ville ses i början av nästa vecka svarade du väldigt positivt ja. Schizofren, måhända?!

Jävla människa, jag är både snygg, smart och faktiskt jävligt empatisk och snäll (när man behandlar mig väl!). Tar du inte till vara på den här chansen är du fan dum i huvudet!



Lyssna på texten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0